Jumlah Paparan Halaman

17 November 2017

'Ikon Selfie' Eric Chou Muncul Di Roadshow Jualan Pertama OPPO F5

Posted by   on

OPPO Malaysia baru-baru ini memperkenalkan OPPO F5 yang baru pada harga RM1,289. Dengan pelancaran F5, syarikat itu mengadakan roadshow jualan pertama mereka di Sunway Pyramid di Kuala Lumpur pada 11 November 2017 (Sabtu) dengan kemunculan ikon 'Selfie Icon' baru, Eric Chou. Untuk menyebarkan keseronokan ke kawasan lain, F5 'Duta Produk' Fattah Amin telah turun ke Aeon Bandar Dato 'Onn di Johor Bahru sementara satu lagi' Ikon Selfie 'yang baru muncul di Sunway Carnival Mall di Pulau Pinang.


Bagi menambah sentuhan glam untuk peranti baru yang menakjubkan ini, O-fans berpeluang bertemu dengan penyanyi Taiwan Eric Chou di Sunway Pyramid. Semasa roadshow, Eric Chou memperkenalkan dan mempamerkan ciri baru F5; A.I. Teknologi Pengiktirafan Kecantikan, yang direka untuk mengambil fotografi diri sendiri ke tahap yang baru dengan memperibadikan kecantikan pada imej selfie. 50 pelanggan pertama yang membeli F5 semasa pameran bergerak menerima autograph ditandatangani Eric Chou dan mengambil gambar diri dengannya.




Eric Chou menyatakan, "Saya berasa sangat terhormat untuk menjadi 'Ikon Selfie' untuk F5. Sebagai penyanyi, saya sentiasa mencari cara untuk menyambung dan mempunyai detik-detik yang sebenar dengan mereka di mana saya hanya diri saya sendiri. Dengan A.I. Teknologi Pengiktirafan Kecantikan, saya boleh mengambil selfies semulajadi walaupun saya berada dalam keadaan cahaya yang rendah. Mudah-mudahan peminat-peminat dan pengguna Malaysia dapat mengalami ciri-ciri selfie yang hebat yang ditawarkan oleh F5. Saya harap terdapat lebih banyak peluang untuk bekerjasama dengan OPPO pada masa akan datang ".



 

Di samping sambutan penjualan pertama F5 yang menyaksikan peminat O-clamoring untuk melihat sekilas Eric dan F5 baru, rakan kongsi telekomunikasi OPPO - Celcom membawa seorang wakil dari Celcom Blue Cube yang mengumumkan pelan khas dan menarik untuk pengguna yang berminat untuk membeli F5 yang baru.




Di samping itu, OPPO Malaysia baru-baru ini mengumumkan kerjasama mereka dengan Arena of Valor (AOV), arena pertempuran talian berbilang pemain dalam talian. Untuk memupuk kerjasama, kejohanan diadakan di pertunjukan jalan pertama F5 selama dua hari, menggunakan F5 yang disediakan di tapak. Berpartner dengan AOV, OPPO F5 kini multi-core dioptimumkan, yang mengurangkan tekanan teras tunggal dan mengembangkan pengalaman permainan mudah alih yang lancar dan cemerlang. Pasukan teratas mendapat hadiah menarik yang termasuk kad hadiah untuk watak pahlawan, gelang lengan dan keychain.




Pameran roadshow pertama yang berlaku di Sunway Pyramid menarik banyak peminat O yang menyaksikan beratur panjang yang akhirnya menyaksikan skala OPPO yang baru dengan menetapkan rekod baru untuk F5.



OPPO F5 baru dilengkapi dengan skrin penuh 6 inci 'FHD +' dan mempunyai skrin resolusi tinggi 2160 x 1080 dengan nisbah aspek 18: 9. Ia juga memperkenalkan 'Face Unlock', teknologi pengenalan muka baru yang akan mengenali penggunanya dan membuka kunci telefon.


Terdapat dua varian warna hitam dan emas, OPPO F5 kini menjual semua kedai konsep OPPO dan 888 jualan OPPO yang diberi kuasa di seluruh Malaysia atau dalam talian di Laman Web Rasmi OPPO. Pengguna juga boleh melawat tapak rakan OPPO e-dagang seperti Lazada, 11street dan Shopee atau pergi ke Celcom dan Senheng untuk membeli F5.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter